Sleeping1 چطوری پیاده روی یوگا اجرا کنیم

این ورزش یوگا، باز شدن فکر در هنگام پیاده روی است. این حرکت یک آموزش تندرستی، کاهش دهنده استرس و بوجود آورنده شادی درونی است. ورزش یوگا سفر روزانه شما به جهت روشنایی است. اگر شما می خواهید سفر کنید، این سفر شما را به الهه شادی تبدیل می کند.

چگونه

۱

این ورزش را هر روز ۳۰ دقیقه انجام دهید تا در آخر هفته آن را به یک ساعت برسانید. وقتی حرکت خود را شروع می کنید، آرام حرکت کنید ( پیاده روی قدرتی) و در پایان پیاده روی آن را به آرامی پایان دهید (پیاده روی آرام). مطمئن شوید تا همه ۱۰ نکته زیر را هر بار انجام دهید تا بیشترین نفع را از این نرمش ببرید.

۲

وقتی راه می روید خشم خود را به زمین بکوبید. اجازه بدهید تمام خشم شما خالی شود.”.
چه چیزی امروز شما را آزار داده است؟ اجازه ندهید شما را بیشتر از این رنج دهد، خودتان را آزاد کنید.

۳

ناراحتی خود را احساس کنید. با نرمش ناراحتی خود را برطرف کنید. ناراحتی را درون خود احساس کنید.
چه چیزی شما را امروز غمگین کرده است؟ چندین بار به این جمله فکر کنید: ” من ناراحتم چون که….. ”

۴

شانه های خود را بچرخانید. این کار را برای از بین بردن هر کشش و تنش در شانه ها و گردن خود انجام دهید. یک راه خوب را برای حرکت دادن شانه های خود برای رسیدن به بهترین اثر پیدا کنید.

۵

ستون فقرات خود را بچرخانید. در زمان نرمش ستون فقرات خود را به راست و سپس به چپ در چندین نوبت بچرخانید. این کار را به آرامی انجام دهید و سر خود را با بدن خود بچرخانید.

عسل درمانی؛ بخوانید:   عارضه تهوع ورزشی را چه کنیم
۶

اجازه بدهید تا رنگ سلامتی از سر تا پاهایتان بچکد. به این رنگ فکر کنید.
چه رنگی شمااحتیاج دارید؟ ” نارنجی، آبی، طلایی، صورتی … ”

۷

روی پیاده روی خود به عنوان اتصال دهنده به زمین تمرکز کنید. زمین را زیر پای خود احساس کنید و برای یک دقیقه به پاهای خود تنفس بدهید.

۸

دست خود را به سمت کسی که از خط مقابل شما می آید دراز کنید. امروز چه چیزی میخواهید به او بگویید؟ به یک عبارت فکر کنید.
روشنایی را به جهان بفرستید و فکر کنید: ” همه می توانند خوشحال باشند. جهان میتواند خوشحال باشد.”

۹

عددهای ۱ تا ۲۰ را برای سر، سینه، شکم، ساق پا، پاها و زمین تصور کنید ( زیر پاها). اینکار را هر روز انجام دهید . شما به سرعت و بطور موثر تنش هایی را که در تمام قسمت های بدنتان جمع شده است را از بین می برید.

۱۰

آفتاب زیبایی را در آسمان و لباسهایتان را با اشعه نورانی آن تصور کنید.خود را از نور پر کنید. چندین بار به کلمه “نور” فکر کنید.

۱۱

تمام فکر ها را متوقف کنید. برای ۵ دقیقه در طول پیاده روی تمام استرس ها را از خود دور کنید تا ذهن شما آرام شود. مدتی استراحت کنید. اجازه بدهید تمام فکر ها برگردند و به جای خود بروند.

۱۲

پیاده روی آزادانه. به هر راهی که دوست دارید بروید. از آن لذت ببرید. مشاهده کنید که چگونه ذهن شما مثبت می شود. حالا شما از سفر خود به روشنایی باز گشته اید.
بعد از هر بار پیاده روی یوگا، احساس کنید که کار فوق العاده را انجام داده اید و سلامتی فیزیکی خود را تضمین کرده و ذهن شما خوب کار می کند. خوشحالی خود را حفظ کنید. روشنایی در طول روز همراه شما خواهد بود.

عسل درمانی؛ بخوانید:   ظاهر شدن جوش چرکین

منبع-http://phow.ir